Friday, January 7, 2011

SENYUMAN

dengan senyuman ..semalam hari jumaat..dtg sek jap jmpa ckgu wan dgn cikgu herman bincang pasal nk msuk
IPT ..da abis bincang.


ckgu wan :mizan apaa rasia awak mengekal kn senyuman ya?
cocore:sy mmg senyum je ckgu..smpai smua pnggl sy masuk air sbbbila kna mara,time tgh sedih saya mesti senyum
kadang2 ppi saya ni rasa kebas~

cikgu herman :xpe..senyum ni bole sihat! lagi satu senyum awk ni bkn senyum biasa.
cocore :haha!
cikgu wan :awak xda makwe ke?
ckgu herman :dia ni ramai peminat la ckgu wan
cocore :xda la ckgu ..saya ni x pandai ayat dan jaga prasaan wanita~
ckgu herman :xpe mizan ..dengan senyuman awak ni xperlu nk ayat2~.ramai ppuan nk awk
cocore :mengarut la~
cikgu wan :ramai adik2 awak slalu tnya pasal awk!
cocore :ha?xpela la ckgu saya tggu seseorang~
erm~~ 

ok la ckgu saya balik dlu..

(T~T) xksa la kn..
peace cocore~