Monday, March 14, 2011

hari keluarga 2011

bukit gambang resort wahh!!pk best la sangat..tapi x!tempat macam bangai..aku pon bengang je

hari pertama sampai xda aktiviti..so aku pon jalan2 g tmpt game ,karok smua la.haha
tpi mahal2 tmpt bukan lawa mana pun tapi mahal cis..
malam..

mlam ni tema ohh yai oihh
aku dress mat rempit haha..tapi smart gak dgn sluar harga 200..aku pnjam je kat hambli


mlam 2 aku mkan byk2 biar sampai buncit prut aku

                         sebab kalah dalam semua game

hari kedua

maen kat kat water park..best la gak..aku pk mcm sunway beria2 je aku dtg..tpi hampeh
mandi2 sampai kulit gelap.haha.lunch laknsib ada kambing bakar..aku da la mnat kambing..so aku ambik banyak

                               time mandi
malam pulak..kambing lagi..aku abis kan 1 pingang besar ..yg awek dpan aku cakap bole abis ke?bole la awak <3
                         hahaa..ni jer aku nak citer..malas nak tlis byk2