Tuesday, May 31, 2011

FORGIVE AND FORGET

BENDA NI DIA BWT GIG NI di sebabkan asking n miss may i x dapat datang malaysia
ala kalau dorang datang xkan nak bwt one cafe..ramai kot

so dia bwt la gig free utk xmhampah kan orang lain..si kalau dah gig hxc free mesti ramai POSER hxc la

aku siap2 dlm kol 4 dari ayamas ambik fendi terus g onecafe TAR
 AKU DATANG JE..tiba tiba...MAK AI!!RAMAI NYA!GILA BABI LA..tu la first ayat aku yang terkluar dari mlut aku,,
muka smua nya xpna nmpk..mcm pantat~gig byr paling murah 15 ringgit je, xnak datang ..gig free ramai lak datang

yang datang pun poser sgt dress korang kan..

okay aku cerita time masuk jmpe  la bdk2 screams burning aku ni ha..hahaha kecik2 je..tapi x poser..haha..lps tu nmpk fiq dengan team macbeth sejati..hahaha..(dorang mosh gempak bhai..haha)


msk je dlm one cafe ..peh ni mosh pit ke apa?mcm gig indie da aku tgk..ramai sgt sesak nafas masuk dlm~
pehh aku trus la bkak mosh pit dgn breakdown aku..bila aku nak bukak besar dorang sepak aku..bodo sgt..korang kalu da kena muka mmg padan muka la
babi!


tengok lah keadaan dlm one cafe


nnti2 jela