Sunday, June 5, 2011

BOLEH BUAT KAWAN

maaf lah kalau aku ni bukan boleh buat kawan kan kau kan..bila kau cakap mcm tu


R :kau xnak kawan mizan ke?
N :TAK AKAN!

sorry la kalau aku mmg buat kau marah aku dgn kata2 aku..kau dah pergi jauh dari aku weah
kau akan lupakan aku ..kau ingat x lagu ni~ bila aku dgr lagu ni sayu dow..msti teringat kan kau

maaf kan aku kawan


kepada yang lain nak kawan tu carik la yang btol2 bole buat kawan~

kau tahu kan lagu ni?hahaa
bila kita karok dulu aku akan cakap kalau ada lagu akim ni..aku akan nyayi dpan kau