Wednesday, July 20, 2011

i love you

 nurul misfrany asfar :p .
12.15 a.m
 21.7.2011
  P/S :i love you so much..hahahaaa


      *You won’t see
            Baby now I want you   






      

  nurul misfarny asfar ni aku kenal ngan dia time aku gerak critical mass bulan june x silap aku.
time tu aku gerak berbaju melayu aku ingat lagi..time tu dia dgn jannah and team fixie bike KB.
time tu aku kenal2 mcm tu je sbb time tu aku tgh cpl lagi.so,wat dont know jela..bila dah lama2 kan
aku mintak fb dia dkt jannah..hihii..time tu 3 minggu aku single so bosan la..aku tegur mys ni..mcm layan xlayan je MEYAMMPAHHH..hahaa dah lama tegur2 lagi..aku mintak no phone..dia cakap carik la sendiri ..usaha tangga kejayaan.hahaa mmg usaha tangga kejayaan pon ,sebab aku dah dapat nombor dia ..kihkihkih..lepas tu masing reply mesej masing2..mula cerita pasal diri sendiri thenpasal gig then bla bla bla..time tu aku suka dia..hahaaa..then aku ada satu time aku cemburu gila..sampai aku termarah dia...so im sorry *jambu maharja lawak :D..
hahahaa lepas tu,aku mengambil keputusan untuk meluah kan perasaan kat dia..hahaa
macam ayat aku pikir memang gagap la..x pena aku mcm ni selama aku couple dengan fake tu..eish!hahaa..lalalala~ itu la permulaan cinta kitewWWw weewiittt